- Úvod
- INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY
- Reklamační řád
Reklamačí řád
Poškození vlivem přepravy:
Doručenou zásilku, prosím, vybalte co nejdříve od doručení a zkontrolujte veškeré dodané zboží. V případě zjištění poškození, které evidentně vzniklo během přepravy (poškozená přepravní krabice) učiňte následující kroky:
- Pořiďte fotodokumentaci rozbitého zboží tak, aby bylo zjevné, o jakou věc a poškození se jedná.
- Pořiďte fotodokumentaci veškerého obalového materiálu (zejména ochranný obalový materiál proti rozbití samotného produktu, veškeré výplně přepravní krabice, kartony, bublinové folie, igelity apod.)
- Pořiďte fotodokumentaci samotné přepravní krabice, zejména štítku s Vaši adresou a štítků označující, že se jedná o křehkou zásilku.
- Pořízenou fotodokumentaci včetně vyplněného Formuláře pro reklamace zboží,
který najdete ZDE nám zašlete e-mailem na adres info@czechpol.cz, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.
- Rozbité zboží včetně obalového materiálu a přepravní krabice uschovejte!!! NEVYHAZUJTE!!! Přepravní společnost si jej sveze k posouzení reklamace.
Po nahlášení reklamace se s vámi co nejdříve spokojíme a domluvíme se na kompenzaci vzniklé škody.
Reklamaci vzniklou poškozením během přepravy je zapotřebí nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží a je nezbytné dodržet veškeré výše uvedené kroky. Reklamacím, které budou podány později nebo se nebudou řídit uvedenými body, bohužel nemůžeme vyhovět.
Vady z výroby:
Pokud jste ve svém balíčku našli zboží s vadou, která je způsobené špatnou kvalitou výrobku, pořiďte fotodokumentaci zboží a neprodleně nás kontaktujte na telefonních číslech či e-mailu, který naleznete v kontaktech. Reklamaci budeme řešit individuálně a s maximální snahou k vaší spokojenosti.